REGISZTRÁCIÓ:
 
1. Szeretnék regisztrálni, hogyan kell?
Ebben segítséget nyújtunk az alábbi linken
Regisztrációs felületünket itt éri el: http://valient.hu/index.php?p=regisztracio
Amennyiben valami nem sikerülne nyugodtan írjon nekünk az info@valient.hu e-mail címre vagy keressen meg minket telefonon / +36-70-214-3760 illetve személyesen nyitvatartási időnkben.
A regisztráció ingyenes. Ha nem kapna megerősítő/visszaigazoló levelet akkor kérjük nézze meg a SPAM mappáját az e-mail fiókjában!
 
2. Nem tudok belépni! Elfelejtettem az Ügyfélszámom vagy jelszavamat!
Ebben az esetben az alábbi linkre kattintson és adja meg a regisztrációjakor megadott e-mail címét
A regisztrált e-mail címére kiküldjük Önnek az Ügyfélszámát és egy újra generált jelszót amivel ideiglenesen be tud lépni. A jelszót feltétlenül változtassa meg az első belépés után!
Amennyiben valami nem sikerülne nyugodtan írjon nekünk az info@valient.hu e-mail címre vagy keressen meg minket telefonon / +36-70-214-3760
 
 
LICITÁLÁS:
 
1. Nem tudok licitálni?
Az első lépés, hogy aktív felhasználónk legyen. Amennyiben be tud lépni oldalunkra akkor már megtörtént az aktiválás vagy megerősítés. Ha nem akkor a felettéb lévő REGISZTRÁCIÓ menüpontokat kövesse.
 
2. Bejelentkeztem és hogyan kell licitálni?
Az ajánlatát az Ön által licitálni szeretett tételnél teheti meg.
Ehhez a „Licitálok” gomb feletti mezőbe kell beírnia az összeget. A rublikában a következő licitlépcsővel emelt összeg található. Minden esetben be kell írni összeget különben a rendszer nem rögzíti ajánlatát. Természetesen nagyobb összeget is lehet tenni – azaz védőlicitet – de a licitlépcsők szabályait be kell tartani minden esetben!
 
3. Honnan tudom, hogy sikeresen licitáltam?
Amennyiben az előző pontban lévőket betartotta úgy a rendszerünk jelzi Önnek, hogy
„SIKERES LICIT”.
Amennyiben a panelban azt olvassa, hogy „VAN MAGASABB AJÁNLAT” úgy más Ügyfelünk magasabb védő ajánlatot tett, tehát ha szeretné megnyerni a tételt úgy emelnie kell ajánlatát!
 
4. Hol tudom ellenőrzni a liciteimet vagy hogy felüllicitáltak-e?
Amennyiben Önt felüllicitálták úgy azonnal e-mailben értesítjük Önt! Érdemes átnézni a SPAM mappáját is ha nem kapott volna üzenetet rendszerünktől.
Belépést követően egyszerűen megtekintheti licitjeit az „AKTUÁLIS LICITEIM” menüpontban.
Ott minden részletet láthat, mint nyertes licittel rendelkezik-e vagy mennyi volt a legmagasabb ajánlata egy-egy tételre. Természetesen ott is licitálhat újra és nem szükséges megkeresni egyenként a tételeket!
 
5. Nem tudok az árverés zárás idején számítógép előtt lenni, hogyan licitálhatok?
Semmi probléma. Ebben az esetben elég árverés zárás előtt maximum 1 órával elküldenie ajánlatait Ügyfélszámával együtt email címünkre (info@valient.hu) és mi rögzítjük Önnek.
 
6. Elrontottam a licitálást és törölni szeretném az ajánlatomat!
Ajánlat törlést csak zárás előtt 24h-val tudunk elfogadni!
Amennyiben rossz licitet tett úgy Ön törölni nem tudja azt. Ebben az esetben kérem küldje el nekünk e-mailben (info@valient.hu) a tétel sorszámát + ügyfélszámát + a helytelen ajánlat összegét és mi töröljük Önnek.
Azért szükséges minden ilyen adat mert mi nem látunk bele a licitekbe és csak akkor tudunk törölni bármit ha azt pontosan jelzik felénk!
 
7. Utolsó pillanatban szerettem volna licitálni de lezárult az árverés, a „licitálási idő lejárt!”!
Az oldalunkat mindig frissíteni kell, a „Frissítés” gombbal amennyiben az utolsó pillanatban szeretne licitálni. Nem ajánljuk Ügyfeleinknek mivel sajnos többször előfordul, hogy késve licitálnak vagy nem frissítenek és hibáztatják a rendszert. A rendszer óramű pontossággal működik. Emberi tényező nem tud beleszólni. Nem érdekünk liciteket nem elfogadni vagy nem rögzíteni.
Ebből adódóan mi azt tartjuk kockázatmentes és sikeres licitálásnak, ha zárás előtt már megteszik legmagasabb ajánlataikat. Zárást követően sem panaszt sem kompenzációt nem fogadunk el!
 
 
 
ÁRVERÉS ZÁRÁS UTÁN:
 
1. Honnan tudom mit nyertem meg és mennyit kell fizetnem?
Árverés zárás után automatikusan rendszerünk kiküldi Ügyfeleinknek az elnyert tételeinek sorszámát és leütési összegét.
Árverés zárást követően már pár másodperccel megtekinthetik Ügyfeleink elnyert tételeiket és a leütési összeget. Ehhez annyit kell tenni, hogy belépést követően a „LEZÁRT LICITEIM” menüpontban az aktuális árverés lekérdezését kell megtenni. Ehhez fontos, hogy a „LEKÉRDEZÉS” gombot meg kell nyomni! Visszamenőleg is lekérdezhetőek a tételek kiválasztás után.
 
2. Személyesen szeretném átvenni. Mikortól és hol tehetem meg?
Személyes átvételi lehetőségünk megszünt!
 
3. Postával szeretném kérni az elnyert tételeimet, mi a teendőm?
Mennyiben postai úton szeretné kézhez venni elnyert tételeit úgy a leütési ár mellé utalnia kell a postaköltséget. A leütési árak nem tartalmaznak semmilyen postai költséget, ezt az Ügyfélnek kell kiszámolnia. Kérjük figyeljen a terjedelemre és a súlyra!
Minden információt megtalál postázás menüpontunkban:
 
4. Utánvéttel vagy bankkártyával fizethetek?
Nem. A galériában sem fogadunk el bankkártyát csak készpénzt.
Postázás esetén csak előre utalást fogadunk el. Ez lehet bankszámlára vagy PayPal-ra.
Postázás menüpontunkban minden információt megtalál:
 
5. Mi a fizetési határidő?
Fizetési határidő árverés zárást követően a 7. munkanap, azaz a második hét keddi napja.
 
6. Mi történik ha kicsúszok a fizetési határidőből?
Amennyiben akadály/probléma merülne fel úgy minél előbb jelezze felénk.
Sajnos minden esetre mi sem tudunk tekintettel lenni de próbálunk minden helyzetet rugalmasan kezelni.
Többszöri „kifogás” vagy sumákolás esetén viszont felfüggesztjük vagy kitiltjuk árveréseinkről. Nagyobb összeg esetén a polgári tvk. szerint járunk el.
 
7. Postai problémám van! Merre járhat, elküldték?
Amennyiben utal postaköltséget úgy minden esetben elküldjük elnyert tételeit. Ha helytelen összeget utalna azt minden esetben jelezzük Ön felé (pl. csomag lenne de levél feladási árat utalt)
Ha nem utal postaköltséget azt úgy vesszük, hogy több árverési anyagot szeretne összevárni amit több Ügyfelünk is tesz és támogatjuk is az ötletet.
Amennyiben érdeklődni szeretne a feladásról úgy jelezze felénk és átküldjük Önnek a feladóvevény számát vagy másolatát.
 
8. Postai problémám van! Nem jött még meg!
Arra figyeljen, hogy árverés zárást követően „NE VÁLTOZTASSON CÍMET” rendszerünkben - felénk való jelzés nélkül - mert mi az árverés zárásig megadott címre fogjuk kiküldeni az elnyert tételeit!
Érdemes zárás előtt ellenőrizni adatait, hogy a problémát elkerjük. Sajnos nem tudunk tekintettel lenni hibás kiküldés esetén az ilyen esetekre. Ebben az esetben meg kell várni, hogy visszakapjuk a kiküldött levelet (ami 1-2 hét) és Önnek újra utalni kell a postaköltséget az újrakézbesítéshez.
 
Fontos: 10.000Ft feletti vásárlás esetén értéknyilvánítás nélkül feladott küldeményért nem vállalunk felelősséget.
 
 
 
GARANCIA:
 
1. Mi a garancia, hogy az Önök által eladott tételek megfelelnek a valóságnak, eredetiek-e?
A Valient Aukciósház KFT. örök eredetiségi garanciát vállal minden egyes tételért!
Ebből kivételt képeznek a nagyobb darabszámú vagy terjedelmes gyűjtemények, kilós áruk.
 
2. Ha egy tétel nem felel meg a leírtaknak vagy az állapotjelzése nem megfelelő mit tehetek?
Amennyiben egy tételnél elírást vagy állapotból adódó eltérést venne észre úgy kérjük minél előbb jelezze felénk, hogy kivizsgálhassuk! Természetesen, ha a mi hibánkból / elírásunkból adódna a probléma azt a tételt visszavesszük és az árát visszautaljuk vagy jóváírjuk, ahogy az Önnek a legmegfelelőbb! Nekünk az az érdekünk, hogy minden vásárlónk és beadónk a legmagasabb szintű bánásmódban és elégedettségben részesüljön!
 
3. Tartásfokok/referenciák mit takarnak Önöknél?
A tertásfokokat és referenciákat megtekintheti az alábbi oldalunkon:
 
4. Postán megkaptam az elnyert tételeimet de sérülést vettem észre a levélen/csomagon!
Azonnal jelezze a postásnak és vegyenek fel jegyzőkönyvet és jelezze felénk!
 
 
TÉTEL BEADÁS ÁRVERÉSRE:
 
1. Szeretnék beadni árverésre tételeket! Mi a teendőm?
Személyesen megteheti Galériánkban az előrejelzett időpontban, melyet főoldalunkon mindig jelzünk.
Címünk: 1052 Budapest, Károly krt. 22. (Röser Udvar - Passage Galéria)
Tel.: 06-70-214-3760
 
2. Nem tudom Önöket személyesen felkeresni, mi a teendőm?
Hívjon és megoldjuk. Vagy biztosítunk Önnek futárszolgálatot vagy felkeressük Önt személyesen egy előre megbeszélt időpontban.
Amennyiben Pest megyében tartózkodik úgy kiszállásunk ingyenes!
 
3. Milyen feltételekkel és költségekkel árvereznek?
Mindent megtalál az alábbi linken:
 
4. Mikorra kerül be az általam beadott anyag az árverésre?
Folyamatosan dolgozzuk fel a beadásokat. Megpróbáljuk a legjobb leírásokat és fényképeket készíteni róluk és - átlagosan így is - sikerül a következő árverésre feldolgozni azokat precíz és megbízható munkatársainknak köszönhetően!
 
5. Ha elkeltek a tételeim mikorra várhatom az elszámolást?
Minden beadónkkal árverés zárásunkat követően a 3. héten számolunk el. Ez lehet személyesen vagy átutalással is. Banki utalás választás esetén feltételenül küldje el e-mailben nevét és számlaszámát! Telefonos diktálás alapján nem tudjuk az utalást teljesíteni a felmerülő félreértések végett.
 
6. Megmaradt vagy el nem kelt tételemmel mi lesz?
Ez megbeszélés kérdése. Vagy visszaadjuk Önnek vagy indíthatjuk újra egy következő árverésen megbeszélt csökkentett kikiáltási áron.